fbpx

“Kuat Ya Anak, Kemenangan Menunggu mu” Adik Ainul

Alhamdulillah, Ainul selamat dibedah…

AINUL Mardhiah Ahmad Safiuddin, yang menghidap kanser mulut Germ Cell Tumor selamat menjalani pembedahan.

Ibunya Nurul Erwani Zaidi, 24, melalui status di Instagramnya melahirkan rasa syukur apabila urusan rawatan anaknya yang berusia sembilan bulan dipermudahkan.

Melalui status yang dimuat naik kira-kira 13 jam lalu, dia mengharap agar Ainul Mardhiah cepat sihat dan boleh pulang ke Malaysia.

“Alhamdulillah semua dipermudahkan, Ainul stabil, cepat sihat ya Ainul nanti kita boleh balik Malaysia jumpa kawan-kawan.

“Pertolongan Allah sentiasa ada, teruskan pergantungan pada Allah Ainul, anak mama paling kuat,” luahnya di Instagram.

Nurul Erwani turut mengucap terima kasih kepada kumpulan doktor yang berusaha merawat Ainul Mardhiah.

Bapa saudara Ainul Mardhiah yang dikenali sebagai Khairul Izwan melalui ruangan komen di Facebook, turut melahirkan rasa syukur dengan keadaan anak saudaranya itu.

“Alhamdulillah Ainul sudah selamat buat pembedahan, kini Ainul di unit PICU untuk pantau keadaannnya, teruskan mendoakan Ainul,” katanya.

Sumber : Harian Metro


Walaupun mama dengan walid tak dapat teman, tapi kami berdua yakin, di dalam bilik itu sedang dipenuhi para malaikat yang dikirim Allah untuk menjagamu anak.

Apa pun jawapan Allah, mama dengan walid akan terus redha dan bersyukur.

Kuat ye anak. Kemenangan sedang menunggumu!

Dikesempatan ini, saya dengan rendah diri memohon tuan puan untuk sedekahkan al fatihah buat jiwa dan diri ainul supaya dia terus kuat dengan apa pun perkara yang sedang dilaluinya

Yakin dengan kekuasaan dan kebijaksanaan Tuhan, tiada satu makhluk pun dapat menandingiNya. Dan semoga Allah berikan sedikit kebijaksanaanNya dan jalan mudah buat para doktor yang sedang merawat Ainul

Walid dengan mama tunggu kamu di luar ye sayang.

‘Kuat ya anak, kemenangan menunggu mu’

“KUAT ya anak, kemenangan menunggu mu”. Itu harapan yang diluahkan Ahmad Safiuddin Ahmad Razak, 24, bapa kepada Ainul Mardhiah, yang menghidap kanser mulut Germ Cell Tumor.

Melalui hantaran di Facebook miliknya kira-kira satu jam lalu, Ahmad Safiuddin seakan memberi gambaran anak perempuannya berusia sembilan itu kini sedang melalui proses rawatan seterusnya.

Melalui status dimuat naiknya Ahmad Safiuddin berkata, walaupun dia dan isteri Nurul Erwani Zaidi, 24, tidak dapat menemani anaknya itu tetapi mereka yakin malaikat ada untuk menjaga Ainul Mardhiah.

“Apa pun jawapan Allah, mama dan walid akan terus reda dan bersyukur,” katanya melalui perkongsian di Facebook, miliknya.

Malah, kira-kira 8 malam tadi, Ahmad Safiuddin turut memuat naik gambar bilik yang menempatkan Ainul Mardhiah kosong tanpa kelihatan anak kecil itu.

Melalui perkongsian dimuat naik itu, rata- rata yang mengikuti perkembangan Ainul Mardhiah mendoakan agar anak kecil itu diberikan kesembuhan.

Pada 24 Mei lalu, Ainul Mardhiah bersama ibu dan bapanya terbang ke London bagi mendapatkan rawatan di sebuah hospital di sana.

Sumber : Harian Metro

Komen Anda?